Шкода для організму від активного катання по місту, безумовно є, але: 1. Щоб збільшити газообмін у легенях у кілька разів потрібно тримати доволі активний темп, при штатній швидкості по прямій 20 км.год по субьективним відчуттям дихання працює так само спокійно, як при ході чи при сидінні у маршрутці, вийнятки лише при підйомі в гору.
2. Організм людини має властивість захищатися, а там де не мозе захититися - адаптуватися. Дихальна ситема влаштована так щоб затримувати грубий пил, слизова вловлює мілкий. Гази звичайно проходять і шкодять.
3. Вихлопні гази мають високу температуру і при виході із авто у атмосферу швидно йдуть догори розчиняючись у повітрі. Тобто уже через кілька метрів після авто кількість газів буде така сама, як на тротуарі чи зупинці громадського транспорту.
4. Пересування на велосипеді - як вид фізичної активності сприяє укріпленюю орагнізмі і збільшує його опірність різним негативним факторам, в тому числі і екології.
5. Знову ж є така штука, як спортивні респіратори.
Співставивши всі "за" і "проти" і звірившись зі своїми відчуттями після катання по місту, чисто для себе вирішив, що шкода від їзди на велі по місту де багато авто не є критичною для мене на фоні задоволення, зручності і користі від навантаження.